dimarts, 23 de febrer de 2010

Cristian Porres


Els LOGOTRIPS. Com apunta Gemma Galdon de l'Observatori de resistències i subcultures: La força de la manipulació dels logos, i de la contrapublicitat i el sabotatge cultural en general, és la promoció d’aquest acte conscient, el trencament de la hipnosi consumista, la recuperació d’un moment de consciència amb el que podem fer el que vulguem: ignorar-lo i seguir caminant; compartir el somriure; decidir deixar de ser receptors passius de consells que no hem demanat; o unir-nos a l’exèrcit clandestí de sabotejadors culturals, agafant un rotulador i fent bigotis a les models dels anuncis o, com el Cristian, jugant amb les marques per revelar, només amb la manipulació d’algunes lletres, tot el que s’amaga darrere d’un logo.


Super Pornstar



Patrimoni cultural



Mannhattan


Cristian Porres (Tortosa, 1965)
Grafista, músic i poeta visual; viu i treballa a Barcelona. Va començar a fer poesia visual després de descobrir l'obra de Joan Brossa, el 1986. Ha publicat obra al llibre col·lectiu L'Ila dels bous i a les revistes: Trilateral, L'equilibrista, Malalletra, i Malababa. Va ser finalista (2007) i guanyador (2009) del Premio de Poesía Experimental de la Diputación de Badajoz. Actualment ha encetat una nova recerca expressiva pel que fa a la poesia visual: els logotrips, que consisteix en la manipulació i descontextualització de logotips per subvertir el seu missatge implícit.



Cristian Porres a Visualàrium

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada